Karimor78 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde sist onsdag en liten blødning. Skjedde på natta,da jeg hadde vært på do. Litt blod i doen og en del på papiret. Ble veldig redd,og fikk time hos legen min til ultralyd neste dag. Alt stod bra til med klumpen heldigvis. Men siden da har jeg hatt brun slimete utflod,og klarer ikke slå meg helt til ro med at det ikke er noe farlig. Flere som har opplevd det samme og kan berolige meg litt?
Brunetta =) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har gått sånn siden jeg var 12+5 og er nå 15 fullgåtte uker. Har vært to ganger på sykehuset til ul og alt er bra med den lille men jeg har hematom inne der som går stadig hull på og må ut. Livmora mi ligger med en liten flik forran livmor munnen og forårsaker muligens dette. Jeg hadde en kjempe hyggelig lege på sykehuset som forklarte meg dette kjempe godt. Så lenge det ikke er friskt blod og man ikke har smerter som menstruasjonssmerter er det ikke noe og ta på veg for. Jeg er 100 % sykemeldt og kommer til og bli det resten av svangerskapet også. Legen anbefalte dette på sykehuset.
Karimor78 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for svar:) Min lege ba meg ta det med ro så lenge det blør. Veldig lett med to små da.. Men jeg er iallefall sykmeldt jeg og,og får slappet av på dagen da de er i barnehage og på skole.Har hatt en spontanabort før,sikkert derfor jeg er så nervøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå