Gå til innhold

Da er hun døpt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble minste jenta vår døpt. Var snill og grei under hele dåpssermonien, men syns nok det ble litt kjedelig og bare ligge på fanget,så da sa hun kraftig i fra et par ganger hehehe. Lungene er hvertfall i orden:)

Resten av dagen gikk med til god mat, kaker og gaver i fleng. Koslig å samle familien, storkoste oss alle sammen.Vi har vel mat og kaker resten av uka også tenker jeg, er redd det blir for lite så da lager vi alt for mye. (Tror ikke vi er alene om det)

Veldig stas for storesøster også, hun fikk tørke hode på vesle frøkna etter dåpen og pakke opp alle gavene.

Tror minste jenta ble sliten også, la seg klokka 2200 og jeg måtte vekke henne klokken 0900 i dag.Godt sovehjerte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått dåp! Jeg kjenner meg igjen i det å lage altfor mye mat. Da slipper dere særlig matlaging denne uka da :-D

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!

Så fint at det ble en flott dag både for små og store.Rester kan man jo nyte med et smil, særlig når de er etter en slik fin begivenhet!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått barnedåp, det går som regel myyye bedre enn man tror, min sovnet i kirka og våknet da han fikk vann i hodet he he...

Ja man har lett for å lage for mye mat og kaker, men da har man litt rester, greit det også ;-)

Skrevet

Gratulerer med dåpsdag!

Rester er det beste av alt - sånt smaker best dagen derpå syns jeg!!! Og kakene ihvertfall - for nå har fyllet trukket godt nedi kaka - mmmmh

Skrevet

Gratulerer ja!

Si ifra om du vil ha "hjemmelagde" takkekort! :)

Skrevet

Gratulerer med overstått!!

Kjekt å høre at dere hadde en koselig dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...