Gemini7 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Finnes det en liste her et sted så man kan se hvem som har termin på de ulike datoene i hver måned? Vet at det er noe som heter terminklubb el noe sånt, men det er vel bare et disk.forum for de som nedkommer samme måned. Lurer bare av ren og skjær nysgjerrighet:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ja.. skal ligge en her et sted... men er en stund siden.. men du kan jo se om du finner den, også dytte den til toppen. jeg som har startet den tråden et sted.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ooops.. sorry.. det var på 2.tri.. Bommet litt på forum her... Vet ikke om det ligger noen her... Annet enn disse "hvor mange dager igjen" listene..
Smulen&Skalken Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Gå inn på profilen min, også trykker du på terminen min der. Så ser du alle i juni. Over står alle mnd så du kan skifte om du vil
Smulen&Skalken Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Under min termin står det terminliste. trykk på den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå