nuni Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 noen på jus her, i oslo???? går, eller skulle ha gått 2 året..
elii Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Jeg holder på med 2. avd ved uio. Men jeg bor ikke i Oslo, jeg har bare studieplassen min der og drar dit for å ta eksamen. Er gravid 10+4 uker.
nuni Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 når skal du ha eksamen? jeg var vel rundt 3 mndr gravid da jeg tok 1 avd eksamen, og nå er en til på vei gitt! hvordan er formen da, er vel ikke lett å konsentrere seg når du vet at du har en liten en i magen :-)
elii Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 da var det vel deg jeg hadde kontakt med sist jeg var gravid også da, kanskje? Jeg tok eksamen i 1. avd i november 2006. Ble gravid våren 2006, men mistet ganske tidlig. Nå er jeg som sagt litt over 11 uker på vei, så håper det går bra. Skal ha eksamen på 2. avdeling nå i november, men har vært i dårlig form, så vurderer å få legeerklæring slik at jeg kan ta utsatt eksamen i stedet. Kan jeg spørre om karakter på 1. avd? Jeg studerer jo hjemme ifra, så er så usikker på hva som egentlig forventes. Fikk B på begge dagene, jeg. Når har du termin forresten?
nuni Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 hei du, ja det var nok meg du snakket litt med før. Har termin 13 juni, men har ikke vært hos legen enda... Gikk ganske ok, fikk c begge dager jeg da, er helt ok. kanskje lurt å utsette ja, ikke noe særlig å ta eksamen på 8 timer når en er syk... hold meg oppdatert da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå