Gå til innhold

er jeg veldig unormal...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2 barn på 1 år og 3 år....som jeg elsker å dulle med,leke syngeog kose hele dagen lang,er der for dem hele dagen lissom...tenker alltid på behova deres....

er det ikke sånn det er å vere mamma`??

mor sier du må la dem vere alene,ikje bare ha barna i fokus,overse dem litt osv...dette sårer meg...selfølgeli leker dem alene innimellom..

har og en vennine som lar sin 9 mnder ligge i senga til kl 10 for at hun skal sove...jeg er bare sånn tenker alltid på barna.vil dem skal ha det godt...bli gode å trygge..

noen synspunkter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo om jenta koser seg i senga eller gråter da?

Skrevet

Så lenge du trives , så er det ikke noe som er bedre enn det.

Synes du høres ut som en flink mamma jeg =)

Skrevet

jenta mi på 9 mnd ligger ofte våken i senga.. det hender at hun våkner i 6-7 tida, da får hun ofte en flaske og ligger og prater og leker med tuttene og bamsene. jeg ligger i rommet ved siden av med dørene på gløtt og med en gang hun begynner å gråte så tar jeg henne.. men vi står som regel opp i 8 tiden da.. hehe.. ligger ikke så lenge! men gråter denne babyen da? ang det at du leker o.l med barna er jo kjempebra, men det er også viktig å løre dem til å leke på egenhånd også..mener je ghvertfall...men alle har forskjellig oppfatning av hva de mener er best =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...