Gå til innhold

Han vil ikke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ikke ha fler barn, sa han.. Jeg som har så lyst på fler! Kan jo hende han ombestemmer seg, om maaange år.. Jeg har lyst på en snart jeg :) En liten leke kamerat til jenta mi..

Jaja..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skjønner du er frustrert!! Da vi fikk vår første ble det et mareritt med kolikk i tre måneder, sambo kunne ikke gå på jobb første mnd! Vi sov på skift for å si det sånn:) Pga dette (tror jeg) fikk jeg aldri nok melk og vi måtte begynne med mme og flaskekoking. Tror jaggu meg ungen skreik for alt og ingenting til han var 8 mnd. Det var da han endelig begynte å sove ordntlig både på dagen og natta. Det var jo liksom ikke helt dette sambo hadde sett for seg og vi har vært ganske så fortvila begge to:)

Han har sagt mange ganger til meg at det holder med dette barnet, hvor jeg bestandig har svart at vi skal i hvertfall ha en til:) Men han har nektet

Nå er førstemann blitt to år og nå tror jeg sambo har glemt det første året:) Vi har bestemt oss for å prøve igjen, og det er han helt med på!! Så alt håp er ikke ute for dere:) Men prøv å ikke mas på han, han er tydeligvis ikke helt klar for å tenke på en til:)

Lykke til;)

Klem

Skrevet

Hei:) takk for svar:) Får håpe det ikke er så altfor mange år til han er klar :) Men det som er det, er at lille jenta vår, hun har egentlig vært som en drøm, sover hele natta, og er som regel snill og grei:) Men men.. Får bare vente i spenning å se =)

Skrevet

Kom inn på Mannen ikke klar-forumet en tur :-)

Der er vi mange frustrerte fruer i samme eller lignende situasjon..

Skrevet

Takk for tipset! Det skal jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...