Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hvor ofte er vanlig? mannen min blir ordentlig sur etter 2 dager uten.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hehe.. her er d omvendt, det er jeg som blir rastløs og lurer på om jeg ikke er bra nok etter 2 dager:) mannen min kan gjerne gå flere dager uten, så får vi en periode hvor vi koser oss oftere.. Tror d er veldig forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 ah, dette var godt for meg å lese, jeg blir så lei meg jeg når det har gått dager uten sex, føler meg ikke tiltrekkende og da kommer disse furte hormonene, Mannen min kan også gå noen dager uten , det er pga han er snekker og jobber mye og er jo sliten etter jobben, så i helga blir det jo mer, men fytti katta og lett jeg har for å gråte, hehe,
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Er det noe som er vanlig da?? Noen uker hver dag,noen 4 ganger i uken,noen uker 1 gang,alt er form/humør og lyst det!!
MegSelv82 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 hehe:-) godt for meg å lese også, er i samme situasjon som deg... jeg har mer lyst enn han... uff...
Strangeworld Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Ærlig talt....Klarer ikke folk å tenke, istedenfor å gå rundt å føle så masse hele tiden? HI, mannen din har ingenting med å bli sur. Sex er ingen plikt som du skal oppfylle, og hvis han visste å sette riktig pris på sexlivet sitt, ville han heller levd uten sex enn med dårlig enveissex. Og du som går rundt og lurer på om du ikke er bra nok etter to dager, slutt å lur, og se heller etter på hvordan mannen din har det de gangene dere faktisk har sex. Det er da du finner ut om du er "bra nok", hvis det er noe som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå