Anja83 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Jeg slutta på pilla i april, og har hatt en merkelig, uregelmessig syklus siden da med alt fra 14 til 22 dager mellom menstruasjonene. Veldig frustrerende med så korte sykluser. Denne mnd hadde jeg brun utflod på dag 15 og litt på dag 16, så var det helt stopp (var ikke noe blod). Nå er jeg plutselig på dag 31 og har ikke fått mensen. Så lenge har det aldri gått! Tok negativ test på dag 27 og 28. Jeg kan vel ikke være gravid da?? Siden jeg har hatt så korte sykluser burde vel testen vært tidlig positiv om jeg var gravid? Kan det være at det var en slags mensen på dag 15 selv om det bare var litt brunt? for da er jeg jo ikke på dag 31 nå.. Skjønner ingenting.. I tillegg er brystvortene (ikke selve brystene) veldig ømme nå. Det har aldri skjedd før.. Noen som har hatt ømme brystvorter når de har vært gravide? Uff.. ble mye spørsmål dette, men skjønner liksom ikke denne kroppen.. :-) Skal forresten på gu i dag for å sjekke om alt ser fint ut. Det blir spennende!!
Anja83 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg dytter denne opp litt, og håper noen kan skrive noen ord. :-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hei Anja83 ) Som du ser av nicket mitt så har jeg vært gravid 2 ganger, og 2. gangen hadde jeg veldig ømme brystvorter! Har aldri hatt det før. Så det kan absolutt være et tegn. Noen produserer hcg sent, og det tar litt lengre tid for en gravtest å slå positivt ut. Og om du testet negativt på dag 28, så kan den i teorien være kjempepositiv i dag på dag 31!! MEN, 31 dagers syklus er jo ikke langt da... Det er jo "normalt"! Kan jo være at kroppen plutselig er "kommet i hakk igjen"?! Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men håper at du får det svare du ønsker på gu i dag ) Lykke til!!
Håperpåønskebaby Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Det er helt normalt at kroppen kan bli slik etter at en har brukt p-piller, noen bruker opp til et par år for å få regelmessig mens etter at de har sluttet, så er nok bare det:) Men er du fortsatt usikker, ta en ny test om noen dager da vel..
Anja83 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Tusen takk for svar jenter! Veldig bra å høre at andre også har hatt ømme brystvorter. Hihi.. Leit å høre at du har hatt to SA, Kristin. Håper virkelig det blir din tur veldig fort! Har du forsøkt lenge å bli gravid? Enn jente18? Har du prøvd lenge? I dag var jeg på gu, er veldig fornøyd med dama jeg kom til! Hun var kjempesøt og blid og forståelsesfull. Hun heter Unni (husker ikke etternavnet i farta) og jobber på Aleris Strømmen. Kan virkelig anbefale henne! Man trenger ikke henvisning fra fastlege der heller. Alt så helt normalt ut av eggstokker, eggledere og livmor. hun sa også at hun ikke kunne se noen mensen i sikte. merkelig da jeg er på dag 31 syns jeg. Hun trodde at enten er kroppen min på en skikkelig snurr, og at jeg har eggløsning hvert øyeblikk (hun kunne se et egg) eller så var det jo noen det så sånn ut med hvis de var gravide sa hun! Så nå er jeg kjempespent!! Har kjøpt to tester, og tar den første i morgen tidlig. Masse lykke til til alle dere andre også!! Nå må det bli vår tur snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå