LadyLuck & Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 er det noen der ute med forslag til lindring av bekkenplager? har en lege (og familie) som mener jeg bare kan hvile litt på dagen siden jeg er hjemmeværende, men det er det jo ikke tid til med en lien propell og et hus å ta vare på. og om jeg tar meg tid, er det ikke nok. Klarer jo nesten ikke komme meg ut på tur med småen,og om jeg gjør, siter jeg godt med trappene når vi kommer hjem. trenger hjelp her
suseduse Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hvis du har badekar, ta varmt bad, varme hjelper! eller varmepute eller varmeteppe! man kan også få basseng trening, og fysioterapeut! hvor lenge siden er det du fødte? jeg går til bassengtrening nå, 1 år etter fødsel, og er gratis pga gangvansker.. noen øvelser som kan hjelpe litt er å stå som han vaktmesteren på tv hvis du skjønner hva jeg mener? man skyver bekkenet til siden, bare bekkenet, ikke ryggen (gjerne holde hendene på hoftene). og å ta å stå rett opp og ned og ta først venstre benet ut til siden (behøver ikke være høyt opp) og gjenta det si 10-20 ganger og repeter 3 ganger, og så neste ben...
LadyLuck & Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 er 17+6 på vei med nummer to, så vet ikke om baseng er så lurt. har desverre ikke badekar (ikke plass til det heller) men skal prve det derre vaktmester greiene
suseduse Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 du burde få deg time til fysioterapeut og få behandling og trening, det hjalp veldig for meg! desverre var han altfor stor for meg, så sliter mere etter fødsel.. bassengtrening kan man ta når man er gravid og lykke til
LadyLuck & Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 har ryggen mye å si? er født med "speilvent" ryggsøyle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå