Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 jeg er nå i ke 35 og har hatt sterke kynnere gjennom hele sv,men fra uke 32 ca har de vert vonde og kommer nesten reglemessig hver kveld.får også brennende,stikkende smerte neders i magen. i uke 32 var jeg en tur på kk og de fleste prøver og alt ser fine ut.mye liv i gutten oxo. har litt proteiner i urinen,men ikke mer enn +1. fikk beskjed om å ta kontakt hvis det skjedde igjen da..men det skjer jo hele tiden...vil ikke vere den son syter for ingen ting liksom..men det jeg lurer på er om bebien kan bli stresset av alle kynnerne?noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 ..glemte å skrive at jeg 2 gangs fødene og det er ikke rier jeg har..de kommer i ryggen hos meg... men mave smertene kan til tider vere verre enn riene...phu..slitsomt.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå