Gå til innhold

Går på veggene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de dagene jeg er hjemme på sykemelding. Jobber kun annenhver dag pga bekkenet, og det er såååå kjedelig. Klarer ikke å gjøre så mye husarbeid, men blir allikevel så rastløs. Noen som har noen tips eller ideer for hva jeg kan finne på? Har så lyst å trene litt.. lurer på om jeg skal prøve meg i svømmehallen i dag!?1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bekkenløsning selv, legen min var litt skeptisk på svømming. Han sa at da måtte jeg i alle fall svømme med bena samlet.

Er det ikke noe håndarbeid du liker da?

Skrevet

Jo, jeg er glad i å strikke, men har gjort det mye i det siste. Har lyst til å bevege meg litt. Jeg blir så sløv av å sitte så mye stille :(

Skrevet

he he er 100% sykemeldt og har vært det i 4mnd.gjett om dagene er laaaange.bekkenet svikter helt så jeg får ikke lov til å gjøre rent en gang.lurer på hvem som må kjøpe julegavene her i år.vann er bra for bekkenet,men ikke bruk froskeben,det gjør det værre.jeg prøver å ha en liten ting å gjøre hver dag,i dag er det lunsj med ett par venninner,i morra fysio,ons legen.....åååå skulle ønske jeg kunne jobbe

Skrevet

Det skjønner jeg godt!!!

Jeg jobber kun 60% selv, og de dagene jeg har fri er jeg på bassengtrening for bekkenløsningen min. Er det ikke noe slikt tilbud der du bor da? Du går sikkert til fysio?

Hvis du drar til svømmhallen alene, så ikke svøm vanlig nei.

Se om de har et slikt belte som du kan ha rundt livet, slik at du holdes oppe i vannet. Så går du i vannet, istedenfor å svømme.

Det er deilig, men lett å ta i for mye, for man har ikke samme smertene i vannet. Så prøv deg litt fram:-)

Skrevet

Jeg har vært landslagssvømmer, så har ulike tekninkker for hvordan jeg kan belaste armene og ikke bekkenet, så jeg tror det skal gå bra. Største utfordring nå er å se om badedrakten passer hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...