Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ..lurer på å prøve et annet, har brukt nan til nå, men virker som om vesla blir urolig av det noen ganger..
<3 3 tette <3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 vi bruker nan :-) du kan jo prøve et annet merke bare for å se om det er forskjell
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hipp, frøkna fikk så hard mage av nan
SaftSuse *Overtid* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Bruker Nan ) Prøv å blande ut pulveret i varmere vann 50-60 grader, etter vi begynte med det har vi ikke brukt noe malt og han har ikke vondt i magen:o) Kjempeforskjell! Men vannet må ikke overstige 60 grader, viktig viktig! )
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 nan her å.. blander i lunka vann vi da- når vi er på cafe... men en periode gulpa hun mye, prøvde da småfolk og hipp ingen suksess.. så holdt oss til nan.. nå går det fint.. bruke malt en skjelden gang, men gir sviser saft en gang om dagen ca:)... man må prøve seg frem..
♥Rime♥ Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker collet. Synes nan er så stress å måle opp. På collet er det to skjeer pr dl. Mye lettere Jeg lager for ett døgn da. Det er også omega3 i collet så fikk beskjed på hs at jeg ikke tremgte å begynne med tran enda. Eneste med collet er at du bør bruke malt i. den er også billigere enn nan. 69 kr på rema og det er ca 7 liter.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Vi bruker Collett.. Er veldig fornøyd med den.. jenta ble så hard i magen av Nan selv om vi bruker malt.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Her er det hipp som er favoritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå