Mockanin Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Minsten er nå snart 2 år og jeg ser jo at dunposen hans begynner å bli litt liten. I fjord vinter var den også litt kald sånn at han var kald på beina samma hva han hadde på seg i den. Han er litt sånn kald av seg på beina og hendene. Jeg vurderer for i mot for om jeg skal kjøpe ny pose til han nå. I barnehagen sover han jo inne, men hjemme ute (nekter plent å sove inne). Vi vil jo også etter hvert trenge posen når vi går fra barnehagen når det er kaldt og ellers om vi skal ut i kulda. Men det er jo begrenset hvor mye man får brukt posen nå egentlig siden han er 2 år snart. Hva ville dere gjort? Og hva slags pose hadde dere kjøpt
~sjiraff~ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde ikke kjøpt noen ny pose, sannsynligheten for at han sver på dagtid gjennom hele vinteren er vel gasnke liten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå