stinesupersøt_24 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hei..er 14 uker på vei og magen vokser:)det er bra.alle ser at jeg er gravid.men siden jeg ble gravid har jeg gått opp bare 1kgkansje..hm..spiser helt normalt..akuratt som før.så det hakke noe å si om jeg ikke legger på meg en hel haug lissom?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg gikk heller ikke opp før i uke 18. Fra uke 18-24 så for vekta oppover, hehe, hjelpe meg... Gikk opp 4 1/2 kg på de ukene der :-/
Krolla og Theodor Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Gikk ikke opp før i uke 20, er nå i uke 23 - har gått opp ca 2 kg. Hadde "litt" å gå på fra før av, mulig det er derfor.
stinesupersøt_24 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg var i grunn rimelig slank da jeg ble gravid.men magen vokser seg så fin..bare ikke resten av kroppen..men da eser jeg vel ut etterhvert vel:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er også 14 uker, gikk ned 2 kg i begynnelsen og har ikke gått opp igjen ennå. Men magen vokser selv om det ikke synes så godt for andre, jeg kjenner jo livmoren selv og merker at klærne blir trange. Jeg er 2.gangsfødende og første gang gikk jeg også ned 2 kg før jeg gikk opp igjen. Jeg mener å huske at du trener? Det er jo flott, og bidrar til at du ikke legger på deg mer enn det fosteret og svangerskapsproduktene veier i begynnelsen, og det er jo ikke mye. (Fosteret er ca 100 gram?) Etterhvert vil jo også vannopphopning bidra en del til vekten. Ikke vær bekymret, vær glad for at du ikke raser opp i vekt! (Men du skal absolutt ikke slanke deg i svangerskapet!) Du kommer til å legge på deg før eller senere...
TussiLussi Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Har "endelig" gått opp en kg jeg og, 18.uke
Mamma til go'jentene Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg hadde heller ikke gått opp i vekt i uke 14! Nå er jeg i uke 21 og magen har blitt litt rund, har kanskje gått opp et halvt kilo. Jordmor sa at det overhodet ikke er noe å bekymre seg for. Jeg syns bare det er deilig at jeg ikke har blitt så tung, det kommer vel snart... Til orientering spiser jeg også akkurat som før, kanskje litt mer søtsaker faktisk, og har hatt helt normal vekt før svangerskapet.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 jeg er 20 uker på vei, og har ikke lagt på meg mer enn noen få gram. Har stor mage Kiloene kommer nok etterhvert. La på meg 12,5 kg med forrige, så kanskje det blir noe lignende denne gangen også
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Så heldig du er da!!!!!!!! da jeg var 14 uker hadde jeg allerede gått opp ca 5 kilo!!! Og det havna på raua og låra. Du er bare heldig,nyt det mens du kan;)
~Roskva~ Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Du er ikke så rar, du, bare slapp av :-) Jeg er i uke 28 nå. De første 14 ukene gikk jeg ned 14 kg, fordi jeg sluttet med medisiner som fikk meg til å legge på meg. Siden det har vekta stått på stedet hvil!! Ikke en halvkilo opp ennå - og jeg er snart over i 3. trimester. Så lenge vi spiser sunt og godt, så klarer babyen seg helt utmerket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå