Misses*fødeklar* Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ....og alt så helt fint ut :-) Er så utrolig lettet. Hadde gruet meg en del, nesten ikke sovet i natt.... Og vi får en jente! Har hatt det på følelsen. To gutter fra før, så det var jo veldig koselig da ;-)
Smula 80 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hei hei... det er BRA! Jeg skal på UL nå kl 11.00 og det blir spennende...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Så spennende =) Å bra alt sto bra til med babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå