MammantilKaja Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei nå har jg søkt jobb som barnehageassistent. Er så spent på svar, håper ikke det tar mange dager. Lurer på om jeg skal ta førskolelærerutdanninga.. Og så er det noen som går ungdomsarb, hva blir forskjellen?? Både erf.messig og lønnsmessig. Noen som vet?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vet ikke så mye om forskjellen på de to utdanningene. Ville bare ønske deg lykke til!
MammantilKaja Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Takk:) Hvis ik jeg finner ut kan jeg spørre bhg.. Jeg tror begge deler er bra. Spennende:)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Regner med at du har søkt litt rundt på nettet?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 http://www.vilbli.no/4daction/WA_Kompetanse?Kompetanse=V.HS3002 Lenke om barne- og ungdomsarbeider. Det er yrkesfag fra videregående. Føreskolelærer er en høyere utdanning etter videregående.
MammantilKaja Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for hjelp:) Har ik lest så mye om d på nett. Vil prate m noen som har erfaringa og kan fortelle mer om selve jobben. Og så lurer jeg på hvor stor lønnsforskjell det er, for det er kanskje flaut å spørre om bhg.. Jeg begynner uansett ik der for å bli rik, det er fordi jeg er glad i barn og har lyst til å jobbe m de. Hvis en skal gå 3år på skole så må d jo gjøre litt forskjell. Vet ik hvor mye assistentlønn er heller men det er sikkert helt ok
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, men du har vel søkt jobb som assistent. Utdannelse må du jo evt ta ved siden av. Tror assistentlønn i bhg er ganske lav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå