Gå til innhold

når var dere ferdige?


Anbefalte innlegg

Skrevet

sniker meg inn fra 2 tri her. når var dere klar med å vaske klär å ha ting klart til babyen+ er i 18 uke nå og har masse klär fra storesösken. vogna er klar og står å venter og stellebord har jeg satt opp, men klör i fingrene etter å vaske og ordne med klär. når var dere helt klar for å ta imot spiren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg i min 38 uke.. jeg har fått alt i hus. men ser ikke noe poeng i og sitte opp stellebord enda.. sengen er på plass. var vell ikke ferdig med og få alt i hus før i ca uke 35. så du har god tid....

Skrevet

Er ikke ferdig enda, jeg.. Har kjøpt inn det tøyet jeg trenger, men ikke begynt å vaske enda. Barnerommet er ferdig oppusset, men uten gardiner.. Alle "store" ting (som stellebord og bilsete) er bestilt, men har kun hentet vogna og sengen.. Har termin 20.nov, så jeg må vel begynne å gjøre meg ferdig snart;) Skal ut og kjøpe stoff til gardiner i dag!

Skrevet

hehe,og jeg har termin i dag og har igjen både å pakke bag og vaske det meste av babyklær..sistnevnte tenker jeeg pappan ska få styre med mens vi er på sykehus

Skrevet

er i uke 37 og enda ikke alt klart.... Er vel kanskje litt tidlig å vakse klærne i uke 18...hehe... Det gjorde jeg forrige uke, men har ikke fått vaska alt enda heller..!

Skrevet

Er i uke 37 og er ikke ferdig ennå:-p

 

Vogn, barnesete og seng er det som er på plass, men har ikke tatt på sengetøy ogsånn ( må få vasket det først ). Noe tøy er ferdig vasket og strøket, men det er bare fordi mamma var på besøk noen dager..*s*

 

Gubben har begynt å mase om at jeg må pakke klar, ferdig, gå - baggen ( hans ord for fødebagen ). Han sin er klar, han sjekker kamera og lader hver kveld..( hehe, merker at han er førstegangsfar ), mens jeg har klart å putte ned 2 ammebh, noen nye truser jeg har kjøpt + noen nye toalettsaker. resten tar jeg sikkert å kaster ned samme dagen / natta.

 

Men vil anbefale å handle inn ting mens du er i form til det. Jeg er ikke noe shopping - guru lenger og kunne ønske at jeg hadde gjort unna handlingen tidlig!:-)

 

 

Skrevet

klærne vasket jeg for ikke så lenge siden, stellebordet kjøpte vi i uke 21 eller noe, satte det opp med en gang, har en mamma som er veldig glad å si at hun har vært på salg så den ble tidlig fullt opp med bodyer osv. . vognen kjøpte vi i uke 26 når vi var i danmark,sengen også, den ble satt opp med en gang pga fikk stable utstyr i den;)

 

gjør ingenting om du beg tidlig, blir dyrt skal du kjøpe alt på en gang, eller så kan du jo vaske litt etter litt så slipper du å vaske alt på likt, men uke 18 er veldig tidlig da;)

Skrevet

men man vet jo aldri hva som skjer da. tenk om man blir liggende halve svangerskapet eller det skjer noe så man blir innlagt... hm.. vanskelig dette...

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen i dag og er ferdig med det meste. Har bare igjen å re opp sprinkelsenga og sette hjulene på vogna :)

Begynte å vaske voksipose/ dyner og tepper i uke 32-33 tenker jeg...

Har deretter vasket litt i etapper, sengetøy, laken og klær. Tatt det litt og litt utfra form :) Kjenner nå på slutten at det er veldig godt å være ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...