Gå til innhold

Ligge på magen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

 

Dette er kanskje litt hønemor:)

 

men jeg er 16 uker på vei har ikke fått så mye mage enda, men litt...

 

Sover helst på magen, men har de siste ukene fått litt dårlig samvittighet når jeg gjør det.

 

Er det på noen måte skadelig? eller kan jeg fortsette til det ikke er praktisk mulig:)

 

Hilsen Hønemor:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like langt på vei som deg, og jeg ligger også på magen hver natt. Barnet tar ingen skadde av det, så du kan trygt ligge på magen så lenge det er behagelig for deg. Barnet er beskyttet av fostervann og merker ikke noe press av at du liger på magen.

Skrevet

Jeg er 24+5 og ligger fortsatt på magen. De sier at det er først ubehagelig for deg før babyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...