Gå til innhold

Jaja.. da har jeg begynt med datascrapping også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke så veldig ulikt det jeg har drivd med, men fått henta noen "kit" ark og stæsj som jeg kan bruke..

Kjempemoro! Flere som driver med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Dette ser jo så gøy ut! Har prøvd meg på vanlig scrapping, men det tar tid med meg. Og alt utstyret en trenger... Hvilket kamera har du? Og er det i photoshop du jobber?

Skrevet

Har speilrefleks, Pentax.

Ja.. bruker photoshop.. Kjempemorsomt!

Nå kan jeg jo scrappe julekorta enda mere enn det jeg har gjort hittil.. :)

Skrevet

Jeg har også speilrefleks, Nikon D70.

Planen er å lære meg PS men til nå har jeg en samboer som lixom har gjort alt det der. Har du noen tips om hvordan jeg kan lære meg? Bøker eller nettsider... Men det må være på norsk:))

Skrevet

Hei

Det hørtes gøy ut, er veldig glad i å ta bilder. Jeg har et canon 350d speilrefleks kamera jeg da. Har prøvd meg litt på scrapbooking, men med 3 barn er det litt vanskelig å få gjennomført, i hvertfall når jeg tar så mye bilder...... har prøvd å lage et par sånne fotobøker på nett, er det det du mener, eller er dette noe annet spennende? Fint om du kan fortelle litt, eventuelt om du har en internettside?

Er det noen som vet hvor jeg kan fremkalle bilder til sort/ Hvit?

Skrevet

Fremkalle bilder i sort hvitt.. Du gjør om bildet i f.eks. photoshop og sender inn. Kan godt hjelpe deg om du ikke får det til selv.

Fant det inne på www.scrapping.no/forum nedover der står det datascrapping. Finner en fin forklaring på hvordan man gjør det der.

Etter at du har fått brukernavn og logget deg på, så gå inn på denne linken: http://scrapping.no/forum/viewtopic.php?t=132220

Skrevet

Jeg har bestilt en bok nå, Adobe photoshop cs3 extended el..

Skal skrive riktig navn når jeg får boka, den kostet bare 150,- ca..

Vet ikke om boka er på norsk.. skal si ifra når jeg får den :)

Skrevet

Heisan hobbyfotografen og Em

Tusen takk da skal jeg gå inn å se på dette.

Photoshop, er det en programvare man kjøper eller går det an å laste ned gratis? Er litt grønn..........

Skrevet

Photoshop koster fra 2000-9000,- kr.

Du kan vel laste ned en prøveversjon. Ellers har du jo et veldig enkelt program: photofiltre, men her syns jeg bildene blir litt dårlige??

Lurer på om det var picasa? el. som man også kan bruke.. og gimp? men dette skjønte ikke jeg noe av.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...