Hobbyfotografen og Em Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er jo ikke så veldig ulikt det jeg har drivd med, men fått henta noen "kit" ark og stæsj som jeg kan bruke.. Kjempemoro! Flere som driver med det?
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Har også scrappa litt på pcn, lasta ned Scrapbook flair:o) Gøy å holde på med!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Er du inne på scrapping.no også?
dårligoppfinnelse Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg driver med scrapbooking, men er litt grønn på pc... Hva er scrapbook flair??
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Scrapbook Flair er et gratis scrapbook program. Har et bilde inne på profilen min (under mine bilder) som jeg har laget. Har også bestilt papirkopier som ble kjempefine (bestilte som vanlig bildekopi fra Eurofoto). www.scrapbookflair.com
catine Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Er litt nyskjerrig på datascrapping, men lurer på: er det "scrappesider" man bare har liggende på pcen eller printer man sidene ut og har de i album..? Har ikke peiling jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå