Gå til innhold

REIMATEC - hvilke str. passer snulla mi? ERFARINGER???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempelyst på reimatec dress til snulla. Hun er snart 7 mnd, veier 9 kg og er ca. 70 cm. MEN, hvilke str. skal jeg velge til reima tec hos henne? Noen med erfaringer? Vet jo at de er ganske store, hun skal bruke den fra ca nå til 1 år (mars) kanskje april/mai. En ting til, finnes det vinterdress OG overgangsdress?

Hjelp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville kjøpt 74 jeg. Jeg brukte 74 til jenta mi var tjaaa neste 83-84 cm lang =) De er kjempe store i størrelser. Nå er hun 3 år men jeg bruke likevell bare 86/92.

Nei det finner ikke i reimatec vinterdress og overgangsdress, men det finner parkdress hvis det er det du mener. Den koster 500 kr. Sjekk på finn. no der er det mange til halv pris og mange er lite brukte :)

jeg skal kjøpe en til gutten min å så jeg har kikket litt. Unødvendig å bruke 1200 kr på en dress som skal kunn brukes i 4-5 mnd. =)

Skrevet

jenta mi er 75 lang og litt over 10 kg. har str 74 i vår/høstdress. den er fortsatt romslig... så ho hadde nok passet 74 i vinterdress.. men mulig jeg hadde kjøpt 80 til ho.. måtte prøvd den på.. men jenta di er jo også litt mindre så vil tro 74 blir passe til ho i hele vinter.:)

Skrevet

Ja, finnes tykk og tynn dress..

ville IKKE tatt noe større enn 74..

Gutten vår brukte 74 fra han var 11-15 mnd ca (om ikke litt lenger også).

Tulla vår er straks 5 mnd. Hun har en tynn reimadress i str. 68.. Den er ganske stor for henne, men hun ligger jo bare i vognen..Regner med at den vil passe ca til februar når hun er 9 mnd.

Skrevet

Ville også valgt str. 74. Snuppa vår er ikke av de største, men hun druknet i sin da hun var 1 år... (og nybegynt i barnehage).... :)

Jeg fikk den på henne i år også, men nå var den litt mindre enn akkurat passe. Altså hun ville ikke hatt det behagelig. Hun er nå 2 år, så vi må kjøpe ny. Vil nok ikke kjøpe mer enn maks str. 86 til henne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...