marna Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg testet positivt på EL-test 09.10 og testene viser positivt enda....er dette normalt? Tester med billigtester...
afrodite79 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ikke sikker på sånt, men leser her inne at posetive el tester kan være tegn på graviditet. Ta en graviditetstest du:) Lykke til så krysser jeg fingrene for deg!
marna Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Har lest det jeg også, men har jo ikke IKM før 24.okt så det skulle jo være litt tidlig å teste positivt på graviditetstest enda vil jeg tro?! Uff...dette er bare til å bli sprø av=)
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Sikker på at de er positive da? Du kan få opp to streker på el-testene, men de er bare positive hvis teststreken er like sterk eller sterkere enn kontroll-streken. Man har alltid en viss mengde med LH-hormonet som EL-testene måler. Litt vanskelig å tolke slike tester, synes jeg, så jeg bruker cb sin digitale og synes den er super!! Slipper å tolke streker:)
marna Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 hmmm...testene var negative fram til 09.10 ble da positiv. Ikke like klar som kontrollstreken, men en tydelig strek...testen viste akkurat det samme i dag som den 09.10....nei, jeg får vel gå til innkjøp av en CB digital hvis det ikke klaffer denne mnd. Takker for svar å krysser fingrene for at det blir gode nyheter på oss ganske snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå