Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på EL-test 09.10 og testene viser positivt enda....er dette normalt? Tester med billigtester...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikker på sånt, men leser her inne at posetive el tester kan være tegn på graviditet. Ta en graviditetstest du:) Lykke til så krysser jeg fingrene for deg!

Skrevet

Har lest det jeg også, men har jo ikke IKM før 24.okt så det skulle jo være litt tidlig å teste positivt på graviditetstest enda vil jeg tro?! Uff...dette er bare til å bli sprø av=)

Skrevet

Sikker på at de er positive da? Du kan få opp to streker på el-testene, men de er bare positive hvis teststreken er like sterk eller sterkere enn kontroll-streken. Man har alltid en viss mengde med LH-hormonet som EL-testene måler. Litt vanskelig å tolke slike tester, synes jeg, så jeg bruker cb sin digitale og synes den er super!! Slipper å tolke streker:)

Skrevet

hmmm...testene var negative fram til 09.10 ble da positiv. Ikke like klar som kontrollstreken, men en tydelig strek...testen viste akkurat det samme i dag som den 09.10....nei, jeg får vel gå til innkjøp av en CB digital hvis det ikke klaffer denne mnd. Takker for svar å krysser fingrene for at det blir gode nyheter på oss ganske snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...