Brillemamma Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde en ma for 5uker siden.Mensen er enda ikke kommet tilbake.. Men har man el selv om man ikke har fått mensen? Og vil den da være på samme tid som før?... Hadde alltid el på dag 15,vil den da være det nå også,eller?...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg hadde en SA for 1 mnd siden og er gravid igjen nå.. fikk ikke igjen mensen eller noe, men visste heller ikke når el var derfor kjørte vi annerhver dag metoden tror faktisk jeg ble gravid bare noen dager etter jeg mistet så ja, det er håp
Brillemamma Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ååå,heldige du! Gratulerer så mye med ny spire da!) Ja,vi får bare håpe at det skjer noe snart da..vil sågjerne ha en spire i magen nå..selv om jeg kommer til å være utrolig nervøs for at det samme skal skje igjen...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ønsker deg lykke til iallefall... selv om du ikke har fått tilbake mensen kan du jo ta en test å sjekke bare evt... opplevde MA i uke 11 i april ifjor og tok ca like lang tid å få tilbake mensen igjen så kanskje den kommer snart
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Ja, det hadde jeg. Jeg ble gravid uken etter min sa, og er nå snart 6 uker på vei! Men husk at man kan ha el, men det er ikke alltid man "slipper" egg. Lykke til!
JordbærMamma Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Har hørt at det kan ta ltt lenger tid før man får el og tanta når en har hatt en ma pga kroppen skal få ut alle graviditetshormoner av kroppen først... Ved en ma er en ofte kommet lengre enn ved en sa, slik at det er flere og mere hormoner for kroppen å få ut. Når disse er ute går man gjerne inn i en ny "vanlig" syklus... En kan isåfall si at om d tar 10 dager før en får alle graviditetshormoner ut av kroppen så starter syklusen denne tiende dagen, el ca. 15 dager senere i ditt tilfelle, også ca. 14 dager til IKM etterpå? Syklusen blir kanskje 1-2 uker lengre enn vanlig, avhengig av hvor langt en er kommet? Kan altså ta litt lengre tid før en får tanta, men det anbefales jo å vente til etter en har hatt denne før en prøver på nytt etter en ma. Gjelder kanskje bare ved utskraping det? Jeg hadde i allefall d den 13. september... Går å venter nå jeg også! Snart 5 uker siden det også gitt... Uff. Men tror absolutt en kan ha el i måneden etter en MA ja! Jordmor her sa i allfall at det lønte seg å bruke kondom for å unngå å bli gravid denne måneden. Men det har vi visst ikke gjort... Så går å er litt spent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå