Mockanin Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 I dag kommer sjefen min og verneombudet i den bedriften jeg er ansatt. Jeg har klagd mye på høyt støynivå her i resepsjonen. Det dereier seg om støy fra ansatte på huset her hvor jeg sitter. Blir ofte så ille at jeg har problemer med å høre hva som blir sagt til meg på tlf. Noen ganger hører vi faktisk ikke at tlf. ringer engang. Nå håper jeg bare at det ikke blir "tyst" her når de ansatte på huset her ser at det sitter fremmede sammen med oss i resepsjonen.. I tillegg til at støyen hindrer oss i å gjøre en god jobb (må ofte be folk gjenta opp til flere ganger det som blir sagt på tlf.) så er det utrolig slitsomt å jobbe sånn. Jeg har også bedt sjefen om en samtale med det samme hun er her. Kommer til å si i fra om at jeg trives meget dårlig her og tenkte jeg skulle høre om det finnes noen mulighet for å bli flyttet på om dem har noe annet her i nærhete. Dette er ikke noe som har kommet over natta. Jeg har "tygd" på det lenge. Trodde først det hadde noe med at jeg ikke likte å sende minsten til dagmamma, så jeg lot det skurre og gå. I det siste har jeg skjønt at det er rett og slett jobben og miljøet rundt som gjør at jeg ikke trives. Har forsøkt å søke nye jobber, men har flere ganger fått høre fra steder jeg har søkt jobb at 3 mnd. er lang oppsigelsestid. Kryss fingra for at det er støy her når sjefen og verneombudet er her og at sjefen kan hjelpe meg med trivselsproblemene mine.
Mockanin Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jada.. Det har aldri vært stillere her enn det var nå når verneombudet og sjefen var her. Tror dem må komme hver dag gitt. Sjefen ble nok litt overrasket når jeg spurte om det var noen mulighet for å bli flyttet over til en annen av bedriftene dem har. Hun skulle i alle fall se hva hun kunne gjøre. Jeg er jo i grunnen like langt. Håper det dukker opp noen stillinger på Nav snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå