Gå til innhold

Jeg har begynt å snorke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ca uke 32-33 har jeg begynt å snorke, i følge min samboer.

Ganske så høylytt også, slik at han av og til velger å sove på sofaen.

Har aldri snorket før og håper inderlig det kommer av graviditeten.

Man blir jo tettere i nesen når man er gravid og jeg merker også at det er noe tyngre å puste. Har forøvrige en del vann i kroppen.

Noen flere som snorker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA! Jeg har alltid sovet stille som en mus, men i de siste ukene har jeg snorket skikkelig høylytt i følge min tålmodige mann som ennå ikke har flyttet ut av soverommet. Var skikkelig ille da jeg var forkjøla i tilllegg, våkna av det selv også og ble helt skremt. Er veldig tett i nesa, ja, og kjenner meg forkjøla hele tida. Tett i pappen, på en måte...

Bare fire dager til termin. Jeg ser en ende på det hele.

Skrevet

jeg tror ikke jeg snorker.. for jeg hiver mannen på sofaen fordi han snorker... hehe... trenger mine timer med søvn=)

Skrevet

Jeg har også begynt med det nå på slutten...hehe, så ille noen ganger at jeg våkner av det selv:-p

For min del så tror jeg det kommer av at jeg er blitt mer "tett" i nesa + at det virker som om slimhinnene i kroppen er i endring på en måte..( mer "slimete" i halsen om morningen ogsånn )*æsj*

Skrevet

Veldig godt å høre at det ikke bare er meg!!

Skrevet

Hahahahah og jeg som kjeftet på mannen min når han sa at jeg snorket forrige dagen :)

Jeg har aldri snorket før så jeg trodde ikke på han jeg :)

Skrevet

Velkommen i klubben!

Det blir jo rimelig dårlig kvalitet på søvnen, så gleder meg veeeeldig til babyen kommer og jeg slutter å være så tett i nesa...og går ned litt i vekt igjen...

Skrevet

hehe..snorking er vel ikke så ille.verre med den gryntingen jeg har begynt med når jeg ler..skikkelige grise drag.så flaut at jeg nesten ikke tørr å le lengre :)

Skrevet

dett i desa? :)

våknet av et skikkelig drag her an natt selv ;)

Skrevet

Jeg begynte faktisk å snorke med en gang jeg ble gravid.

Snakket med jordmor om dette og hun sa det var vanlig pga at slimhinnene ble hovne og forstørret under en graviditet..

så vi kommer nok mest sannsynlig til å slutte etter svangerskapet.

Skrevet

snorker ikke såå mye, men jeg har vist begynt å klynke mens jeg sover...ligger med en del mensemurringer og pga BL:P

Men jo snorker litt jeg og, men synes ikke synn på sambo fordi HAN snorker....

Skrevet

Velkommen i klubben!

Det er nok desverre en av de plagene som er veldig vanlig.

Hovne slimhinder som tetter nesen + at alt blir presset oppover og klemmer her og der.

Heldigvis går det over......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...