jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hallo jenter. vel nå føler jeg at jeg begynner å bli veldig utålmodig med denne ventingen. har IKM idag, og har prøvd å vente for å teste. tenker at det er bedre å vente noen dager, enn å teste å få det negativt. men klarer egentlig ikke det:( hva synes dere burde jeg vente`????eller kommer det til å komme utslag hvis jeg tester nå...siden jeg har IKM idag?????
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hei jeg titter innom fra 1 tri, jeg syns du skal ta en test... jeg tok test 5 dager før ikm jeg:) så flink er jeg til å vente.. hehe.. ta en test, men blir den negativ så tar du en ny om noen dager hvis ikke tr kommer... lykke til, gi meg tilbake melding:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 takk skal du ha. jepp jeg skal fortelle hva resultatet blir. skal ta og kjøpe meg en test idag, og ta det imorgen .....åååå...det er ikke verre enn å ta det om igjen om noen dager ved behov takk takk klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå