1stor1liten =) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 dere som har barn i alderen 2-3 år?? klarer ikke helt å bestemme meg hva snuppa skal få.
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Julemat! *fnis* Eller mente du julegaver? Mini her er ikke så stor enda da, men jeg tenker på akebrett stor nok til han og pappan som de kan bruke når de skal være hjemme sammen etter jul :-)
NessaS Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Guttungen min ønsker seg hvertfall dukke og dukkevogn. Så det blir nok det. Noe annet må jeg tenke ut.
kokko Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 når jentå våres var 2 år fikk hun akebrett til jul i år har vi ikke helt tenk på hva hun skal få... det blir enten ski eller kansje en ny sykkel til henne.. tro kansje hun får det
Tråle i Trøbbel Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Knerten her ble to i august...Han skal få tog og lekesett fra take along thomas:-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 3 åringen ønsker seg en sovende valp fra Perfect petzzzz så da får hun vel det:) mikroprinsessa på 1.5 år er jeg mere usikker på. Eldste vet jeg heller ikke enda. Herregud på tide å begynne kanskje:)
grå :) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 vet ikke enda, men forsøker smale lekene litt opp nå så da blir det enten noe til dukkene, noe lego, noen av de hvite store bøkene,dyrefigurer elelr bruksting. finner jeg noe annet fint så blir det vel det. er ikke så låst at jeg ikke kjøper det jeg vil da:)
Mamma med to søte små Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Har begynt på en ønskeliste: -kjelke -bilstol -ullfleecedress fra nøstebarn -sangkort -bøker -møbler til rommet Får selfølgelig ikke alt dette, men er forslag til oss og andre familiemedlemmer. Fører nye ting på listen når det dukker opp nye ting.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Her blir det ski og skøyter til 3.5 åringen. sovende liksomhunder trenger hun ikke da hun har en lys levende snorkende hund å kose meg og alt annet rart har hun jo. Kanskje noe råååsa stasj om det er noe spes hun ønsker seg.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Mini som blir 3 år rett etter jul skal få en rattkjelke:-) Tror han blir veldig glad for det:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Det fikk lille når hun var 1 år. Var jaggu stas da også, så gled dere. Det er sååå gøy i bratte bakker. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Nessa! Åh jeg har lyst å gi deg en stor klem!!!
yasmina Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Her faar lillegutt paa da nesten 3 aar bosch toolbench med masse stasj til og minsten ( 1,5 aar ) faar lekekjoekken. Pluss litt klaer.... har kjoept et spille fra minsten til storebror og fra storebror til minsten blir det doktorkoffert.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 fordi gutten får dukke og dukkevogn. hehe. det er ikke alle her i verden som hadde gjort det skjønner du... han kunne jo bli homfil vettu, eller gud forby..en god pappa når han blir voksen.
NessaS Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe. Storebroren hans er allerede homofil, så en fra eller til spiller vel ingen rolle. ;-) Jeg syns gutten min skal få dukke og dukkevogn siden han vil ha det selv, jeg vil ikke prakke det på ham liksom. Jeg tror, uten tvil, at han kommer til å storkose seg. Har til nå bare lånt nabojentas dukker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2007 #18 Skrevet 15. oktober 2007 Haha... han er det ja. Nej da spiller det jaggu ikke noe rolle. Du får se det fra den positive siden, de kommer ikke hjem som 15åringer med en gravid kjæreste på 14. Synes det er flott jeg.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg for min del tror jeg skal kjøpe en sånn akebrett eller kjelke med ratt. Han er 3 år, så blir fint med det om vinteren...om det blir noe snø da. Men ellers vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå