*Wimsey* Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 nå er det lenge siden jeg har vært her inne. men alt går bra med meg. =) i dag skal jeg på ul. er 19+2.. det er så spennende.. skriver mer når jeg kommer hjem fra sykehuset. =) håper alt er bra med dere andre..
Jente73_tvillinger Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Lykke til, ser fram til en oppdatering senere idag
*Wimsey* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 da var jeg hjemme igjen. har en vakker person inne i meg. som alt er bra med. min termin ble flyttet fra 10 til 15 mars. men kjønn fikk vi ikke vite. personen lå med beina i kors gjennom hele ul.. men godt og se at alt var i orden.. =)
*Wimsey* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 hadde liksom lyst til og vite kjønnet. men nå har jeg faktisk slått meg til ro med at jeg ikke vet det. snes liksom det er helt greit. i dag kjøpte vi det aller første til den lille. en bamse, body strømpebukse og lue. alt var hvit og med en ku på. fra h&m.. synes det var kjempe nydelig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå