♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Nå begynner jo god morgen norge, og det er jo så koselig=) Så da kommer jeg meg ihvertfall ikke i seng.. hihi
Nit@™ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Er "morgendyr" i så fall. Vi sto opp kl 6 )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Godt å vite at det er fler!!=) Hadde jeg lagt meg hadde jeg aldri kommet meg opp på denne tiden... Så nå skal jeg koooose meg med GMN og en stor kopp kakao=) Er heldig dere som er morgenfugler! Skulle gjerne byttet altså!=)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe... Det er ikke sikkert vi ER morgenfugler fordi om vi er oppe nå da, vet du... Jeg er slett ingen morgenfugl, men for å rekke frokost og stelle gullet og meg selv før jeg må dra på jobb, så går reveljen her i huset kl 0550. Skal gå og vekke gullet nå. Ha en god dag, da! :-)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har heller ikke lagt meg, og nå er jo vesla våken, så her sitter jeg med skjegget i postkassen:p Så det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå