roannima Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei:)noen her som har vært der? Hvilke erfaringer har dere fra den ultra'n? Er de flinke? Bra bilder?
Skjora Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hei Jeg var der for ul i uke 12 - mest for å berolige meg selv siden jeg hadde en SA i februar.Han som gjennomfører ul er ikke gynekolog men radiolog, tror jeg, så ikke forvent for mye. Men utstyret var nytt, bildene var gode og vi fikk høre hjertelyden klart og tydelig. Gled deg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 han som tar ultralyd på sunnmøre MR klinikk er faktisk den flinkeste i landet. Ja han er radiolog.Har lest litt om han i sånne lege tidsskrifter.
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Anbefaler ikke å dra dit. Man betaler 600 kr, får være der i 10 minutter, og får sinnsykt dårlige bilder. Jeg har selv vært der, og kjenner 2 andre som også har det. Alle vi har fått dårlige bilder. Men spørs jo litt hva du er ute etter da, er det 3D eller vanlig? Hun ene jeg kjenner som var der, skulle ha 3d og hun fikk et bilde av ansiktet til babyen. Hun andre ville bare ha en kjønnsbekreftelse så hun også syns det var helt greit. Jeg selv ringte for å høre om det var for sent å få 3d når man er 30 uker på vei, å hun i resepsjonen sa at neeeeida, det er det ikke. Så dro dit, betalte og gikk inn, så sa han at jeg var så langt på vei at det ikke var vits i å prøve en gang. 600 kr rett i dass! Finnes sikkert de som har bedre erfaringer derifra enn meg hehe:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 vil bare si at de to tuppene i resepsjonen er ikkje så service innstilte, og for dei er det bedre å få penger i kassen enn fornøyde kunder.
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jepp, skikkelig dårlig syns jeg da men.. Får vel bare ta lære av det. Skal helt klart ikke dit igjen..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 finnes det andre steder i ålesund hvor de tar 3d da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå