HufseTufsa:) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 ja to mnd går fort. hvor er hjemme da?
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Trondheim =o) Har ikke sett julegatene der siden 1996,så det første jeg og ungene skal gjøre er å gå til torvet, og gi penger til Frelsesarmèen ved julegrana. Og så håper vi det er en eller annet juletrefest jeg kan ta dem med til,siden det ikke er noe sånt her...Mine barn (de to yngste) har aldri gått rundt juletreet og sunget julesanger...så det MÅ vi bare få til. =o) Gleder meg!
HufseTufsa:) Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ojoj ja da har dere viskelig noe å se frem til. hvem familie skal dere feire jul med her i norge da? hva er vanlig tradisjon der du bor nå på julefeiring? Gud nå fikk jeg litt jule stemning ja:)
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Julaften med mamma,samboeren hennes, forhåpentlig vis også søsteren min,sønnen min,svigerdatter og hvis vi er heldige,så er babyen deres kommet da. =o)) Håper iallefall det blir alle oss sammen julaften. Men det får vi se når den tid kommer. Har allerede begynt pakke kofferten...hehe(julegaver,altså)
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 ...og jeg har faktisk feiret NORSK jul her,selv om vi var borte fra Norge. =o) Norske flagg i juletreet,norsk julemat og oppakking av gaver både julaften og 1.juledagsmorgen,som kompromiss. Jeg har hatt de beste julefeiringene her etter at jeg ble skilt fra en meget egoistisk mann som aldri ville pynte seg i jula,eller pakke opp gaver julaften. Han ødela forferdelig mye,egentlig....men nå har jeg jo en mann som faktisk setter pris på mine norske tradisjoner, så vi har møtes mye på halvveien. Han kan dessverre ikke bli med oss,så han skal være alene i jula,stakkars.-..men vi skal feire før vi reiser. =o)
mammaen til G & A Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Yeah, det er ikke lenge det!!! Gleder meg paa dine vegne jeg Northernlights, det skal nok bli godt aa kommer seg hjem til jul. Hjelp, er det bare to maaneder til jul? Klemmer fra
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 Det er litt mer enn 2 mnd til jul,men jeg skal jo hjem litt før. ;o) Var fryktelig mye dyrere å reise hjem den 21.desember,som jeg tenkte først. Forskjell fra 13 tusen kroner til 20 tusen...så da var saken klar. Så jeg skal riktig kose meg uka før jul i år. Har nesten handlet alle julegavene. Tilogmed rosa og hvit julestrømpe til barnebarnet er kjøpt--hehe
mammaen til G & A Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 He he, ikke vanskelig aa handle inn juleting her nei=) Kan ikke tro de har saa mye ute allerede og vi ikke er forbi Halloween enda. De pleide da aa kunne holde seg til etter Thanksgiving foer, eller er det bare jeg som husker feil?
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2007 Der jeg bodde før,der begynte de faktisk før Halloween,ja... Men jeg har ikke kjøpt juleting ;o) Bare "vanlige" julegaver,...Prøver bare kjøpe små ting som ikke tar så mye plass i kofferten. Og så må jeg huske alle sammen. Tror jeg snart må lage liste =o) Skal forresten ta med en brudekjole over, som skal selges på finn.no. Den tar sikkert en egen koffert :-/ Skal ha med vogn og bilstol, så jeg får mye å drasse på, men vi må jo ha det,da. Må dessuten få tak i en vognpose. Vet du hvor jeg får kjøpt sånne??
mammaen til G & A Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Vet du jeg tror Target har dem jeg... De hadde ihvertfall noen sist vinter. Skal lage liste jeg ogsaa. Har allerede saft ifra til de vi maa sende til at jeg maa ha oenskeliste fort siden jeg vil ha alt i boks og sendt avgarde i begynnelsen av desember. Sitter btw og ser paa den familien som har 17 barn... De viser hvordan de planlegger og drar avgaarde paa biltur med 16 (foer de fikk nummer 17) Wow, snakk om pakking du - hjelpes. Det er godt du skal ha med to store barn som kan hjelpe med aa baere litt. Det kan kanskje hjelpe B med aa holde seg rundt deg og litt fokusert=) Travelt kan jeg tenke meg paa flyplasser i foer juls tiden.
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2007 Hvilken kanal??Blir sliten av å høre om folk med så mange barn...hehe Oldemor fødte 17 barn. 15 vokste opp,så det var litt av en gjeng. Arvet fruktbarheten fra henne,tror jeg... Hm,skal sjekke target,da. Aner ikke hvor nærmeste target er,men det står det sikkert på nettet,
mammaen til G & A Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Discovery Health. Blir helt svett av aa se paa dem jeg=) Maa si de er helt utrolig organisert altsaa=) Du kan fint bestille over nett ogsaa fra Target. Men da faar du shipping i tillegg. Ville ikke tro du er altfor langt unna en stor og fin Target siden du bor saa fint til der oppe i nord=)
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. oktober 2007 Da fant jeg The Duggards ;o) For en gjeng.... Striglet gjeng, Ser for meg 16 barn med adhd..hahaha,det hadde de aldri overlevd!
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 2 måneder er ikkeno!!!! Det prøver iallefall jeg å si til meg selv.. Lander bare noen dager før deg på Værnes, jeg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå