silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 er sikkert ikke så mange her nå men.. ligger bare å tenker på legeturen..gruer meg så fælt
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Kanskje ikke så artig og tenke det verste, men det er kanskje det du må gjøre,så blir du heller positivt overrasket? Håper det beste,og skal tenke masse på deg =o)
silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 vet du det er faktisk det jeg gjør..kan ikke forestille meg i halvsvime en gang at det er en spire inni magen min.. nei det jeg ser for meg er at jeg først er til legen..der må jeg ta gu og blodprøve så blir jeg sendt til st.olavs der jeg må ta ny gu og en ul der ser de at jeg må ha utskrapning:( å jeg med min legeskrekk kommer aldrig i verden til å takle noe slikt:(
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jo, du kommer til å takle det. Selv med stor legeskrekk. Jeg har en legeskrekk uten like, jeg kontakter ikke legen med mindre det er så alvorlig at jeg kan bli akutt innlagt på sykehus. Jeg har en enorm skrekk for alt helsepersonell og klarer ikke en gang tanken på å snakke med dem på telefon.... MEN, man takler det man er satt til å måtte takle i en sånn situasjon. Tro meg. *Klem* og lykke til.
silhah og emilie Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 tusen takk silklerotte (utrolig kult nick btw) jeg heller tar ikke kontakt med legen om det ikke er kjempe viktig..var så vidt jeg ringte da jegbegynte å se mørkt blod..
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vet nesten ikke en gang om jeg hadde ringt da... Så er ganske ille her.... Men som sagt - jeg vet at man kan klare å manne seg opp til de mest utrolige ting.... Enn hvor stor skrekk man har!!!
* 5 om dagen * Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 får heller ikke sove...en mann som snorker så sinnsykt på side av meg... skal krysse fingrene for deg i morra jeg... men jeg skjønner godt du gruer deg, men på en måte skal det vel bli godt å få et endelig svar... god natt, jeg prøver igjen, våkner vel med en mann som er både gul og blå, om han holder på....hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå