Gå til innhold

Avslag på bostøtte :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hvorfor det... har kun os jeg.. og 5000 i husleie.. så vil jeg sååårt flytte for må ha det litt større. og da stiger prisene masse i mnd ... trur dem har regna ut inntekt fra ifjor, noe jeg kryssa under for at dem ikke skulle siden jeg har gått over til os... hun som hjalp meg å fylle ut sa tom at jeg skulle krysse av der sånn at det var den nåværende inntekt som skulle bli regnet med.. åh ass.. :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da søker du på nytt da...:) Man kan søke hver mnd nå vet du... syns det hørtes rart ut at du fikk avslag dersom det du sier her stemmer....

Søknadsfristene er vel nå den 14, hver mnd, dvs akkurat gått ut for deg nå:/ , da vil du vel ikke få evnt svar før til desember...evnt LØP ned og fiks det IDAG...kanskje de er greie..:)

Skrevet

hæ? søke hver mnd?

 

men jeg har fått innvilget bostøtte,,, men forrige mnd fikk jeg et beløp og denne mnd fikk jeg 100kr mer enn beløpet jeg fikk forrige mnd...

 

men når man først har fått innvilget bosøtte så trenger man ikke søke igjen hele tiden?

Skrevet

Når du først har fått innvilget bostøtte trenger du ikke søke på nytt neste mnd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...