Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 skjønner ikke hvorfor det... har kun os jeg.. og 5000 i husleie.. så vil jeg sååårt flytte for må ha det litt større. og da stiger prisene masse i mnd ... trur dem har regna ut inntekt fra ifjor, noe jeg kryssa under for at dem ikke skulle siden jeg har gått over til os... hun som hjalp meg å fylle ut sa tom at jeg skulle krysse av der sånn at det var den nåværende inntekt som skulle bli regnet med.. åh ass.. :(
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 da søker du på nytt da... Man kan søke hver mnd nå vet du... syns det hørtes rart ut at du fikk avslag dersom det du sier her stemmer.... Søknadsfristene er vel nå den 14, hver mnd, dvs akkurat gått ut for deg nå:/ , da vil du vel ikke få evnt svar før til desember...evnt LØP ned og fiks det IDAG...kanskje de er greie..
tonebf Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 hæ? søke hver mnd? men jeg har fått innvilget bostøtte,,, men forrige mnd fikk jeg et beløp og denne mnd fikk jeg 100kr mer enn beløpet jeg fikk forrige mnd... men når man først har fått innvilget bosøtte så trenger man ikke søke igjen hele tiden?
Tråle i Trøbbel Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Når du først har fått innvilget bostøtte trenger du ikke søke på nytt neste mnd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå