xxxo Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 står jo i den brosyren man får at man bør sjekke at man kjenner trådene innimellom.. jeg har kjent dem før, når jeg ikke hadde hatt den så lenge, men nå "finner" jeg dem ikke.. synes dere det er lett å finne dem? sjekker dere jevnlig?
HufseTufsa:) Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 har spiral for 2. gang , men har aldri funnet de tråene
xxxo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 bra det ikke bare var meg da. vet jo at det er veldig liten sjas for det, men helt fra jeg fikk spiralen har jeg fått det for meg at den plutselig kan ramle ut.. trodde den gjorde det en gang og, satt på do også kom det et lite plask. -ånei, det var spiralen, tenkte jeg. men det var en liten plastting på dolokket som løsna og plaska ned i doen.. hehehe... hadde lagt meg for å sove i natt når det plutselig slo meg.. når jeg og sambo hadde sex her en kveld så stakk han seg ikke.. det gjorde han sist, i den stillinga.. så sto opp for å finne disse trådene da, som jeg har kjent før.. men jeg fant dem jo ikke.
HufseTufsa:) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 he.he ja det er jammen forskjellige ting man går rundt å tenker på. men har du kjent dem før og ikke nå lengere da hadde jeg tatt meg en tur til legen for å være helt sikker... hvis det ikke er ok å få en baby til i huset:)
xxxo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 det er ikke ok nei!! var ikke såå lenge etter den ble satt inn at jeg kjente etter tror jeg, og har jo hørt at de blir mykere og "legger seg til rette" etterhvert, så kan jo hende det er det som har skjedd.. men får vel ringe legen i morgen for å være sikker.. huff! skummelt, har ikke vært hos den legen før, vet ikke engang om det er han eller hun.. (ikke så lenge siden vi flytta). alltid vært hos dameleger, er ikke så ivrig på at den mann skal kikke og grave der.. hehe..
HufseTufsa:) Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 hehe nei misunner deg ikke der nei, ikke for at det gjør noe at det er en mann for jeg har kun brukt menn, men rett og slett for jeg synes det er så jævla flaut å ligger der med bena fra hverandre å se på SOKKENE mine hihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå