Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så sinsykt vondt i tennene idag! ikke sånn vanlig vondy,som tannverk... Det kan det jo ikke være,jeg var jo på tannlegen i forje uke og da så alt bra ut!

Det er vondt sånn som når jeg hadde tannregulering! Kjennes ut som tennene er løse!

Noen som har en ide om hva som kan forårsake dette?

Har hørt om de som har hatt vondt i tennene som symtom,men åssn vondt er det? Noen som kan sammenligne med det jeg hat skrevet?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var gravid sist hadde jeg vondt i tennene i begynnelsen. var vondt når jeg bet de sammen. Vanskelig å forklare, men kjentes nesten ut som de va litt løse

Skrevet

Husker fra sist grviditet at jeg blødde en del fra tannkjøttet, og var øm.

Jeg har også vondt i tennene, forferdelig å pusse dem igår.. Har IKM 19/20. Når har du IKM?

Skrevet

Hei! Har også ikm 19. eller 20. :) eneste jeg har som kan være symtom er at jeg har vondt i tennene... Vondt og merkelig og bite dem sammen!

Jeg blør som oftest litt fra tannkjøttet hver gang jeg pusser tennene,men i går blødde jeg mye mer..

Har du noen symtom da? :)

Skrevet

Litt murringer og av og til litt stikninger i brystene, men det er stor sjangs for at det er innbilning. Eller PMS.. Er bare i 1pp, har en sønn på 3 år, så det er vell på tide nå. Har du barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...