Joikaboll@ Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hatt kontakt, vi har så å si daglig kontakt, men vi har to barn sammen. Vi er barndomsvenner og det vennskapet har vi klart å finnt tilbake til etter skilsmissen. Heldigvis. Jeg er gift på nytt og fått et par barn til. Både mannen og x`n kommer godt overens. Det hender vi går ut sammen på en fylletur også. Alle er tilstede i barnas bursdage osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå