eple72 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Min samboer blir 40 år og jeg skulle gjerne gitt han en spesiel presang . Men hodet er helt tomt for ideer. Noen som har noen forslag.? Haster begynner det også å gjøre.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hei Har han noen spesielle interesser? David fikk fjernstyrt helikopter til bursdagen sin av meg, han er som en liten unge når det kommer til sånne ting hehe Liker han fotball? Hva med billetter til fotballkamp i england? (reisen fikser dere sammen) Eller billetter til en annen type event som han liker..... Penklokke om han ikke har det fra før...... Vet ikke om noen av tipsene hjelper deg men men :-) Lykke til :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Til min 30 års-dag fikk jeg et fallskjermhopp! Det er rimelig spesielt, og ikke alle vil det, men jeg digga det og kommer til å huske det for alltid :-) Men opplevelsegaver er vel alltid populært.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Vi har i det siste både til bryllup og bursdager gitt noe som heter mastercard gavekort. Det er akkurat som et visakort. Gå inn på www.mastercardgavekort.no og bestill. Det som er genialt med det er at man kan legge eget bilde på forsiden av kortet. I tillegg setter man inn den summen som man skal ha på kortet. Kortet kan så benyttes i alle butikker som tar mastercard. Kortet leveres med ett skriv som forteller kode og beløp på kortet osv til den som får det. Ellers er også tur den store hiten her. Jeg har de siste årene ofte overrasket gubben med langhelger hit og dit ifb med bursdag og jul. Det er alltid populært.
Solstråle72 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke så mange andre ideer jeg heller. Er kjempevanskelig dette med presanger til mann/samboer. Jeg sliter til hver bursdag selv og ikke minst til jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå