Gå til innhold

Eh, okey hjelp, kan noen hjelpe meg? =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger i senga nå og kjenner på at babyen sparker og beveger seg. Skikkelig koselig å bare ligge slik =)

MEN, idag har det vært en slik skikkelig ekkel "murring" fra babyen. Jeg vet GODT hvordan det kjennes ut når den hikker, eller når den sparker og beveger seg ellers. Men dette er noe annet... Babyen rister på en måte... Tenk om den har epilepsi eller noe... Blir nå redd jeg. Har ikke vondt eller noe i det hele tatt. Har ikke hatt kynnere på lenge heller, og før var jeg så plaget av det. Er 27 uker på vei. Noen som vet hva dette kan være? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til følelsen og har selv vært innom di tankene du tenker!=)

desverre vet jeg ikke hva det er men tror ikke det er noe farlig siden den ellers er i normal aktivitet...

du kan jo prøve ta det opp med jordmor neste gang, eller prøv å ringe henne å spørre..=)

Skrevet

Har hørt at babyen "rister" på en måte når h*n tisser.. men er ikke sikker:P

Skrevet

Har jeg og hørt :-) opplevd det noen ganger, og det er ikke farlig så vidt jeg vet :-)

Skrevet

det kjennes rart ut, men er mest sannsynlig bare reflekser.

spurt jordmor om dette en gang, for man blir jo satt ut når magen plutselig rister.. hun sa iallefall at det er bare reflekser (vi kan jo gjøre ganske brå bevegelser når vi sover vi også)

:)

Skrevet

Vet ikke hva det er, men er tydeligvis helt vanlig. Jeg kjente det både i første svangerskap og nå. Kjenner nesten ut som et lite anfall av ett eller annet. Har spurt lege, men hun visste ikke. Hører andre som også har prøvd å finne ut av dette uten å få noe fornuftig svar. Jeg er ikke bekymret, det er nok helt normalt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...