*sola ღ Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Hva er egentlig "vanlig" når man inviterer barnets venner til bursdag? Kun fri lek, eller mye opplegg? Forslag til aktiviteter? Helt grønn så da spør jeg dere kloke hoder..
grå :) Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 vi hadde kun fri lek. så små bruker ikke ha noe problem med å sysselsette seg:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 fri lek her også.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå