Gå til innhold

Farget utflod... noen andre?


Utenlandsgravid

Anbefalte innlegg

Jeg er i følge oversikten og mine egne beregninger 4+5 på vei, siste mens 11. september. Har generelt lite symptomer, bortsett fra litt kvalme, småtrøtt og litt murringer nederst i magen (på begge sider) Har ikke kjent noen forandringer i puppene enda, og føler meg egentlig ikke gravid. (nesten så jeg ønsker mer symptomer.. men, det skal jeg vel ikke si så høyt... ) Men, etter 3 positive tester må man vel bare slå seg til ro ved tanken på at fantastiske ting skjer!

 

Det jeg bekymrer meg litt over er at jeg de siste dagene tre har hatt litt brunaktig utflod. Det lukter ingenting og konsistensen er ikke tykk. Den er ikke rød, mer brun (mørk brun i dag tidlig)

 

Noen andre i "klubben" som har eller har hatt farge på utfloden? Leser jo alt jeg kommer over, selv om jeg nødig vil bekymre meg mer enn nødvendig. Og tenker på alt fra svangerskap utenfor livmoren til andre problemer.

 

Trenger jeg å bekymre meg?!

 

Skal til første legebesøk 23. oktober, men håper på noen "medsøstre" her inne som kan berolige meg litt før den tid.

 

Godt å ha et noen norske jenter å skravle med- USA er langt unna, og spesielt nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det skal du ikke bekymre deg over. Det er visst helt normalt. Har hatt det selv og vet om mange andre som har hatt det. Så ikke tenk på det :) Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og helt uttafor - fikk rosa utflod i går kveld, som har vart hele dagen i dag - men kun når jeg tørker meg...er skikkelig bekymra. Er 4 + 1 i dag, og tenker det verste! Har fått time hos lege i morgen, men det er vel egentlig ikke noe de kan finne ut så tidlig allikevel...og det er kjedelig, skal reise til utlandet for 12 dager nå på fredag, og det hadde vært greit å vite før det - men får vel bare ta tiden til hjelp. Jeg leser meg jo i hjel her inne på om andre har det samme...og hvordan det har gått :S

 

Vi får håpe at dette ikke er av betydning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde brun utflod den dagen jeg egentlig skulle hatt mensen. Var hos legen på fredag og han sa at det var ingenting å bekymre seg for. Man kan ofte få litt brun utflod for kroppen har ikke helt skjønt at den er gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt brunaktig utflod i dag. Blir litt bekymret. Var hos legen i dag og hun sa at det var helt normalt. Håper hun har rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, da skal jeg kommentere mitt eget innlegg. Tusen takk for tilbakemeldinger fra andre her inne, det letter hjertet :)

 

Jeg er i dag fem uker på vei, og har de siste dagene hatt brunaktig utflod (ikke store mengder, kun når jeg tørker meg) I går opplevde jeg imidlertid at utfloden skiftet litt farge, litt mer rødt. Kontaktet "gravid-legen" min (som jeg ikke har vært hos enda) og hun anbefalte meg å komme meg til legen for å sjekke det ut. Siden jeg er ute å reiser akkurat nå måtte jeg sjekke meg inn på legevakten (i USA blir man tatt GODT vare på når man er gravid!) Lå inne i tre, fire timer og de tok både urinprøve, diverse blodprøver og underlivsundersøkelse. Jeg har ikke vondt, men har kjent murringer og litt spenn nederst i magen. Siden jeg er såpass tidlig i svangerskapet var det vanskelig å finne ut noe ved hjelp av underlivsundersøkelse. Men i følge blodprøvene hadde jeg litt lavt HCG (gravid-hormonet vårt) I tillegg til små blødninger kan dette være uheldig, og jeg fikk beskjed om at det KAN være begynnelsen på SA. Men, det trenger absoutt ikke være noe galt heller! Kan være en liten infeksjon, irritasjon eller "rester" etter embryoet som graver seg ned i livmoren (ble jeg fortalt)

 

Det var fint å få sjekket det ut, og etter legebesøket har jeg blitt litt mer innstilt på at dette er naturens gang. Går det ikke bra denne gangen så er det en grunn til det. Håper selvfølgelig alt skal gå bra, og håper på høyere HCG-nivå neste uke. Da har jeg min første time hos legen min hjemme, og forhåpentligvis får jeg vite mer da. Tar dagene med ro frem til da, får jo desverre ikke gjort noe for å påvirke dette.

 

Lykke til alle sammen, dette går bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...