Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg får ikke til å sende deg en PM...men jo,det er den samme personen,ja. Grusomme greier...og derfor vil jeg ikke trenge meg på,for hun trenger tid og roen iallefall i høytiden,synes jeg... Men skal jo dit på besøk,selvsagt =o)
silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 huff så ekkelt:( husker når mamma fortalte meg det..vi har begge jobba med henne.. en så snill, koselig og hjertegod dame skal få livet ødelagt på den måten.. hver gang jeg kom på kontoret så vard et en glede å møte henne..ingen fortjener å miste barnet sitt på den måten
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Tror datteren jobbet der engang også. Nei,ingen fortjener sånt, og det er utrolig vanskelig å vite hva man kan si eller gjøre for at man kan være til litt hjelp...tror egentlig ikke noe hjelper, men jeg snakker med henne innimellom på telefonen. Tror ikke det går an og forestille seg smerten...uansett alderen på barna,så klarer man aldri tanken på og miste dem. Men jeg synes hun er "flink" til å takle det hele,tatt i betrakning hvor tragisk hele greia er. Håper svinet får straff som fortjent.....
silhah og emilie Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 huff det håper jeg også..men det verste av alt er at han mest sannsynlig ikke får det:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå