Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Google "lille kattepus hvor har du vært" Jeg kan den utenat,.men det er så mye å skrive ;o)
Marolla Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Lille pusekatt hvor har du vært? Jeg har vært hos mamman min Lille pusekatt hva gjorde du da? Jeg stjal melk fra mamman min. Lille pusekatt hva gjorde hun da? Jeg fikk ris på halen min. Lille pusekatt hva sa du da? Mjau mjau halen min. (tror jeg=
EnUndreneMor Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 lille pusekatt hvor har adu vært? jeg har vært hos mamma'n min lille pusekatt hva gjorde du der? jeg stjal melk av mamma'n min lille pusekatt hva fikk du da?? jeg fikk ris på halen min ille pusekatt hva sa du da?? mjau mjau halen min
Northernlights Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 http://borgen.bhg.no/PortalDefault.aspx?portalID=37&activeTabID=1820&parentActiveTabID=0 der er den iallefall
Turtle Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 lille pusekatt hvor har du vært? jeg har vært hos mamma'n min lille pusekatt hva gjorde du der? jeg stjal melk fra mamma'n min lille pusekatt hva fikk du da? jeg fikk ris på halen min lille pusekatt hva sa du da? mjau mjau halen min
Marolla Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Lille pusekatt hvor har du vært? Jeg har vært hos mamma'n min. Lille pusekatt hva gjorde du der? Jeg stjal melk fra mamma'n min. Lille pusekatt hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille pusekatt hva sa du da? Mjau, mjau, halen min! slik var den
EnUndreneMor Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 hehe dreiv å skrev og ordna med strøm til data så du alt hadde fått ett inlegg.. hihi
rosa og en blå Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 lillepuse katt, hvor har du vært? -jeg har vært hos mamman min. lillepuse katt, hva gjorde du der? -jeg satl melk frå mamman min. lille pusekatt hva fikk du da? -jeg fikk ris på halen min. lille pusekatt hva sa du då?? auu.....mjauuu... -halen min..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Kattepus! (ikke pusekatt)
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Her er min versjon. Lille Kristoffergutt hvor har du hvert ? Jeg har hvert hos mammaen min. Lille Kristoffergutt hva gjorde du der ? Jeg fikk kos av mammaen min. Lille Marius hvor har du hvert ? Jeg har hvert hos pappaen min. Lille Marius hva gjorde du der ? Jeg fikk kos av pappaen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå