Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har nemlig noen,nesten alle er i 0 men ble bare litt nyskjerrig... Leste en annen tråd her inne og da virket det som om nesten ingen hadde...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 har ingen nå gitt.....
lisje marthemora Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 har bare VISA, Jeg hadde vel ikke hatt mer penger om jeg hadde hatt 2 til ,eller?
ormeynglet Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Gubben har ett men jeg har bare vanlig Visa. Syns det er helt greit. Har lite lyst til å pådra meg noe kreditt uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 vi har ingen, er det vanlig å ha? lever jo alltid på lån da vel ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor lurer du på det? Har VISA, men det er vel et debitkort. Har Mastercard fordi jeg fikk det "automatisk" når jeg åpnet konto, men ser ikke helt vitsen med det. Har AmEx på utenlandsk konto. Må beholde ett av dem i tilfelle vi skal leie bil e.l. Debitkortet holder ikke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå