Gjest marie-s Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg føler det har vært så mange andre spørsmål her så hvorfor ikke. Jeg hører mye på musikk, men savner litt å ha noen å diskutere eller gå på konserter med. Min favorittmusikk er Billy Talent og My Chemical Romance, hva med dere?
tonebf Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg hører mye på musikk... men hva kommer altid ann på dagsformen hehe! men hører på live, guns ang roses osv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå