Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Sønnen min på 7 uker har blitt forkjøla, så han har en del snørr,synes det er kjempe trist. Føler jeg har gjort noe feil, at han har vært kald eller noe. Er det normalt at de blir forkjøla, mannen min er også, kansje han bare har smittet ham?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har en på 11 oker og han har vært forkjøla 2 ganger alt. han er en storesøster som går i bhg de sier det er normalt...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Junior på 11 mnd har aldri vært forkjøla.. Men ammer du eller gir du mme? Har hørt at de som får mme blir oftere syke enn de som får mm..
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 det er tull.. jeg gir snuppa mi mme ,hun er 6 mnd og har ennå ikke vært syk eller forkjøla.. venninda mi fullammer ennå hennes er 8 mnd og har vært forkjøla minst 2 ganger.. noen er vell lettere mottakelig for det! du har ikke gjort noe feil;))) dette er årstida da mange blir lett forkjøla... ;-D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Klart noen er lettere mottakelig enn andre, det er klart =) Men sier seg selv at de som får mm er bedre rustet enn de som får mme.. Mm inneholder jo antistoffer og alt mulig, noe ikke mme gjør..
FanteGuri Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Vesla mi får både mm og mme, men har vært forkjøla to ganger i løpet av sitt 4 1/2 mnd liv, og det kommer av vi foreldre har smittet henne.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Minstegutten min er 8 mnd og har vært forkjøla en gang for 3 uker siden. Det var innmari slitsomt for hanholdt på i 10 netter med hostekuler på natta og var så tett i nesa at han var våken 2 timer i strekk hver natt ; (( Men skal ikke lkage på 1 forkjølelse på 8 mnd. Storebror går i barnehagen så vi må regne med litt smitte......... Han får både mm og mme. Ikke mye mm han får i seg, men jeg tilbyr han stadig nettopp fordi mm har en viss beskyttende effekt mot smitte!! Trenger det gjennom vinteren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå