Gå til innhold

Føler meg stygg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Offf i dag er ikke dagen min :(

Føler meg rett å slett stygg å ekkel...

Er 17+6 å lagt på meg 6-7kg allerede å har passert 82kg :( Går det ann!!! Klarer ikke å se positivt på ting, mest lyst å bare stenge meg inne å ikke vise meg til en sjel.

Har problemer fra før med å føle meg sosial+++ pga MYYYE mobbing i barndommen.....

Har en fantastisk samboer som støtter meg, men mangler liksom det siste gnisten på en måte. Har ikke noe særlig med venner heller!!!

Er vel hormoner som svømmer over, men har hatt det ofte slik før jeg ble gravid også...

Sorry måtte bare få det ut!!!!!

Velger å være anonym!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJære deg, ikke helt dagen nei:)

Husk at du er gravid da, og at det er derfor du legger på deg. Vekten går i rykk og napp sammen med at magen vokser. Du kommer til å gå ned igjen alle kiloene + litt til mens du ammer:)

Kanskje det hjelper på humøret å pynte seg litt? Det hjelper meg iallefall. Har kjøpt en nydelig olabukse på H&M med knapper på baklomma. 398 kr. Den er mørkeblå og jeg føler meg så pyntet i den sammen med en hvit skjorte. Bruker jeg en sort genser til føles det ikke som om jeg har lagt på meg et gram ekstra:) Sort gjør at man ser litt smalere ut!

Har du planer om å kjøpe deg vinterjakke? Ta en tur på VeroModa hvis du har de i nærheten og finn de kåpene med A-form. De er nydelige og kommer til å passe hele graviditeten:)

Prøv så godt du kan å kose deg i denne tiden. Det er ikke artig å føle seg som en "flodhest" ( iallefall gjør jeg det), men det er en eller to ganger i livet for de fleste. Synes man bør unne seg litt ekstra hvis man har mulighet:)

Ha en fin dag!

Pokker nå må jeg løpe til bussen

:)

Skrevet

Hmmm. . . Ikke enig i jakke omtale'n fra vero moda:) jeg syns de fører utrolig mye lekkert i klær. . . . MEN, er ikke alle som kan gå inn dit å kjøpe en jakke som passe under hele svangerskapet. . . . For min del passer de nok ikke om jeg ikke er gravid heller:) de fører jo knapt str over large. . . . . Men, fine klær har de:)for den som kunne brukt de. . . . :) til deg som føler deg stygg,slike tanker har kansje de fleste gravide innimellom. . . . Jeg selv har sagt til meg selv at det er ikke alle forunt å bli gravid. . . .og da bør man være lykkelig over at man har muligheten til det:) men,forstår godt at det er ikke bare bare å godta en kropp som er under forvandling. . . Mye som skjer . . .mye som forandrer seg:) fikk min første gutt da jeg var 18 år,er nå 30 snart. Har hatt mine perioder jeg og hvor alt bare har vært fælt,ødelagt mage feks. . . Ser ut som ett vandrende norgeskart pga strekkmerker over ALT!! Men. . . Lite å gjøre me det:) stå på kjære deg, holder en knapp på at du kler graviditeten jeg:) klem

Skrevet

Føler meg også stygg. Ble ikke bedre av å se på gamle bilder i helga fra den gangen jeg var en smekker 18 åring.

Da jeg ble gravid var startvekten min på 79,5 kilo. Heldigvis er jeg etter 13 uker der fremdeles. Men jeg føler meg ikke noe bedre av den grunnen. Som deg så sliter jeg med andre ting i livet også. Har vært gaske så langt nede tidligere, så nå prøver jeg å holde hodet over vannet.

Jeg prøver å tenke positivt på det som kan være positivt. Feks gleder meg enormt til å treffe det lille nurket, kose og gå lange turer..alt det som hører med:) Og at vi som familie har noen mål om hva vi vil med livet vårt, et tidsperspektiv for å få det bedre:)

Du kan få legen din til å henvise deg til psykolog om du vil det, et lite tips...alle mennekser opplever noe i livet som gjør at de trenger hjelp en eller annen gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...