Gå til innhold

Hvor lenge mistet dere hår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det enda.....ho er 9 mnd....enoying !

Skrevet

3 mnd var det helt sikkert, husker jeg grein noen ganger når jeg kom ut fra dusjen...

Skrevet

Snuppa mi blir full av mine lange hår lange når hun krabber rundt på badegulvet, det tettes til i alle sluker, uff å nå er hun snart 9 mnd.

Skrevet

Høres ut som om det lønner seg å klippe det kortere

Skrevet

Kanskje det, sammen med "panneluggen" som vokser ut.

Skrevet

Jeg som har spart det så langt. Slipper kanskje å finne lange hår i bleien til snuppa nå da.

Skrevet

Sluttet å amme da tulla var 7 måneder da sluttet håret å falle ut også. Men nå er det snart pån igjen hi hi.

Skrevet

Han er 7 mnd nå, og jeg mister fortsatt. "Festlig" å lese at det er fler som har fått en slik lekker pannelugg. :-p

Skrevet

Småen er 6mnd nå og her faller håret av enda. HAr fått "vakre" viker på hver side av panna og den flotteste av alt er jo de små hårene på ca 1cm som popper ut her og der. Har fått en ny pannelugg på ca 1cm som er VEDLIG lite kledelig.

Småen er full i mine hår til en hver tid, og alle slukene i hele huset skriker en stille bøn om å litt avløpsåpner.

Selve håret er redusert til halv tykkelse. HAdde tykt hår før, nå er det bare tynt og gresent. Klemmer som var for små før har nå blitt for store og faller av.

*Ber en stille bøn om at dette håravfallet må gi seg nå, har nemlig snart ikke mer hår å miste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...