mamma mania Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Skal på et kurs når min sønn er ca to mnd. Svigermor skal passe han,og det blir ca 6 timer. Får ikke til å pumpe meg,kommer bare noen dråper. Det jeg lurer på er om det går ann å gi han MME bare for disse timene,eller om jeg bar gir han vondt i magen da? Håper på svar :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 En vet jo aldri hvordan de reagerer men det er iallefall ikke et problem at han får mme de timene, om han vil ha det da, kanskje lurt å trene en gang først? :-) Lykke til
rødhette* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Bland litt malt i flaska, det er med på å motvirke hard mage
snartmammapåny Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 En ting som iallefall er dumt er jo om babyen må gå sulten de timene. Får du ikke pumpet deg så er nok mme det eneste alternativet. Putt litt malt i flaska så motvirker du har mage og melken får en litt søtere smak så den blir litt mer fristende for babyen.
kladde Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Har du prøvd nesesprayen som får igang utdrivningsrefleksen når du pumper? Hvis ikke heter den Syntocinon og du får den på resept hos legen. Jeg får heller ikke til å pumpe uten den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå