Gå til innhold

Noen med termin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 6. januar her?

Det hadde vært fint å følge med dem som har termin rundt min tid. Jeg har termin 6. januar, men jeg tror babyen kommer to uker før, det har nemlig alle mine andre barn gjort:)

Ellers skal vi få en pike som vi ikke blir enige om navnet hennes:)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6.januar :-) Og jeg regner med å gå over siden det er så lenge siden jeg har født, men man vet jo aldri da :-) Men du verden som jeg gleder meg til lille Lucas kommer *sukker henført*

Du må forandre terminen på siden din, for der står det 10.januar :-)

Skrevet

Hei så spennede, da kan tro du har grunn til å gleder deg;)

Jeg har opdattert min side og der står det 6. jan. det samme gjelder terminlisten og. hvor er det jeg finner denne siden du nevnte?

Ønsker deg en god dag!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har termin 8 januar og venter også ei jente. Første barn, så blir spennende om det blir før eller etter termin ;)

Skrevet

Hei! Eg og har termin 6. januar med jenta:-) Ser du bur i Bergen, kanskje me havnar på sjukehuset i saman!!

Skrevet

Jeg har termin 6. januar! Er spent om gutten vår kommer før tiden siden førstemann begynte å tulle litt tidlig og kom en måned før termin.. Men kan jo like gjerne skje at jeg går over termin denne gangen..

Skrevet

Har termin dagen før deg jeg da, den 5.januar!=) Men tror nok/håper han kommer litt før, siden menstermin er 26.des!=)

(Får liksom ikke den UL-terminen til å stemme, hihi)

Skrevet

jeg har termin 7 januar, og skal også ha en jente.:)

Skrevet

Menstermin 26 desember, var på to UL i uke17-19, den ene med termin 4 januar og den andre 26.desember.. De går ut fra den siste men jeg er førstegangs så det blir nok fort januar før hun er ute! :)

Skrevet

Kjempe gøy da kan vi jo holde sammen vi januar jenter da, og kanskje føder noen av oss til selveste nyttårs aften;)

Skrevet

Har termin 4 januar jeg! Og etter 3d ultralyd vet vi at det er ei jente i magen!

Skrevet

Yess mulig det=) men tror du vi kommer til å kjenne hverandre he he he bare tuller:)))

Skrevet

Heisann. Kommet inn på 3. trimester igjen nå, ser jeg ;)

Jeg har også termin 6. januar.

De sier at jeg har en liten gutt i magen - det blir spennende å se.

Mens-termin er 25. desember, så denne gangen er jeg utrolig spent på hvilken termin som stemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...