Bettybu Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 "2 røde heklede gardiner venter på en liten kattevask + strykejern.... Og i dag prøvdesmakte vi på juleribbe, og siste rest av fåreribbe som lå i fryseren.... Noen julegaver er innkjøpt sånn "langsmed"...
lego Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Blir helt stressa av alt det julesnakket her inne jeg.... Begynner ALDRI med jula før etter bursdagen min i slutten av november jeg. Men jeg må innrømme at jeg blir litt påvirket, så jeg vet akkurat hvordan jeg skal pynte til advent (kjøpt hos hus nå i våres) og begynt å tenke på hvem som fortjener gave fra nissen i år...
*ale* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Ikke like klar som deg nei, men begynner å komme i stemning:) På Rema her har de fått inn ribbe og medisterpølse, pepperkaker o.l.. Nice:) MAsse julegaver i boks også
cherry coke Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jul?? NÅ??? Hjelp, tenker ikke på det engang.Vi er jo bare i oktober=)
Bettybu Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Kunne ikke la være.. Gardinene har jeg tenkt på flere "juler" før, men da er det forsent å begynne i desember å hekle.. Pinne kjøttet "fant" jeg i fryseren da vi ryddet for å få plass til lammekjøtt (har sauer selv). Svineribbe var på tilbud her for litt siden... Og det var litt lite pinnekjøtt, når vi inviterte svigerfar + en onkel.. Men det ble IKKE multedesser!! Mannen min bruker å tenke julegaver hele året..så jeg må snart ta en kik i gave esken og se hva som er der, til hvem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå