Gå til innhold

Klar til jul..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

"2 røde heklede gardiner venter på en liten kattevask + strykejern.... Og i dag prøvdesmakte vi på juleribbe, og siste rest av fåreribbe som lå i fryseren....

Noen julegaver er innkjøpt sånn "langsmed"...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir helt stressa av alt det julesnakket her inne jeg.... Begynner ALDRI med jula før etter bursdagen min i slutten av november jeg. :)

 

Men jeg må innrømme at jeg blir litt påvirket, så jeg vet akkurat hvordan jeg skal pynte til advent (kjøpt hos hus nå i våres) og begynt å tenke på hvem som fortjener gave fra nissen i år... :)

 

Skrevet

Ikke like klar som deg nei, men begynner å komme i stemning:)

På Rema her har de fått inn ribbe og medisterpølse, pepperkaker o.l..

 

Nice:) MAsse julegaver i boks også:)

Skrevet

Jul?? NÅ??? Hjelp, tenker ikke på det engang.Vi er jo bare i oktober=)

Skrevet

Kunne ikke la være.. Gardinene har jeg tenkt på flere "juler" før, men da er det forsent å begynne i desember å hekle.. Pinne kjøttet "fant" jeg i fryseren da vi ryddet for å få plass til lammekjøtt (har sauer selv).

Svineribbe var på tilbud her for litt siden... Og det var litt lite pinnekjøtt, når vi inviterte svigerfar + en onkel.. Men det ble IKKE multedesser!!

Mannen min bruker å tenke julegaver hele året..så jeg må snart ta en kik i gave esken og se hva som er der, til hvem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...